10 клас. Громадянська освіта


Клас: 10
Дата: 04.02.2022
Урок: 38
Тема:  Функції держави  в ринковій економіці 
Завдання  1

В посібнику 3D Демократії, що прикріплений до уроку на с.32 переглянути схему. З'ясувати які податки є прямими а які непрямими

 Завдання  2
Усно чи письмово дати відповідь на питання :
 Чому люди чи бізнес ухиляються від податків і які  це має наслідки  для :
А. суспільства
Б. неплатника
В. кожного громадянина 

Клас: 10

Дата : 3 лютого 2022 р.

Урок: 37

Параграф (тема) підручника:

Тема: Попит, пропозиція, ринкова ціна, конкуренція.

Завдання 1

Визначіть які фактори впливають на попит

Завдання 2

Накресліть схему (таблицю) про ринкову рівноважну ціну

Завдання 3 (Домашнє завдання )

Опираючись на знання, здобуті у ході вивчення цієї теми, визначте оптимальний період для закупівлі канцтоварів для нового навчального року. Обґрунтуйте свою думку.

Якщо держава змусить виробників шкільного приладдя продавати їх в будь-який період часу за сталою ціною, чиїм інтересам це відповідатиме?

Клас: 10

Дата : 28 січня 2022 р.

Урок:36

Тема: Як працює ринкова економіка

Завдання 1

Скласти схему "Економічний кругообіг "

Завдання 2

Скласти перелік проблем які ринок не спроможний розв'язати

Завдання 3

Порівняти ринкову та планову економіку. Дати відповідь на питання "Яка з моделей економічного розвитку ефективніша ?"

Домашнє завдання

З'ясувати які види податків та зборів є в Україні. Обґрунтувати їх необхідність або непотрібність.

Клас: 10

Урок : 35

Дата: 27.01.22 ( 10-Б); 28.01.22 (10-А)

Параграф: тема 2 - сторінка 130

Тема : Сталий розвиток

План:

1. Концепція сталого розвитку

2. Раціональне використання ресурсів

Завдання для учнів :

Користуючись презентацією, лекцією, матеріалом підручника та іншими джерелами сформувати відповідь на питання: "Яким чином можна економити природні ресурси "?


Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати