10 клас. Громадянська освіта
Клас: 10
Дата: 04.02.2022
Урок: 38
Тема: Функції держави в ринковій економіці
Завдання 1
В посібнику 3D Демократії, що прикріплений до уроку на с.32 переглянути схему. З'ясувати які податки є прямими а які непрямими
Завдання 2
Усно чи письмово дати відповідь на питання :
Чому люди чи бізнес ухиляються від податків і які це має наслідки для :
А. суспільства
Б. неплатника
В. кожного громадянина
Клас: 10
Дата : 3 лютого 2022 р.
Урок: 37
Параграф (тема) підручника:
Тема: Попит, пропозиція, ринкова ціна, конкуренція.
Завдання 1
Визначіть які фактори впливають на попит
Завдання 2
Накресліть схему (таблицю) про ринкову рівноважну ціну
Завдання 3 (Домашнє завдання )
Опираючись на знання, здобуті у ході вивчення цієї теми, визначте оптимальний період для закупівлі канцтоварів для нового навчального року. Обґрунтуйте свою думку.
Якщо держава змусить виробників шкільного приладдя продавати їх в будь-який період часу за сталою ціною, чиїм інтересам це відповідатиме?
Клас: 10
Дата : 28 січня 2022 р.
Урок:36
Тема: Як працює ринкова економіка
Завдання 1
Скласти схему "Економічний кругообіг "
Завдання 2
Скласти перелік проблем які ринок не спроможний розв'язати
Завдання 3
Порівняти ринкову та планову економіку. Дати відповідь на питання "Яка з моделей економічного розвитку ефективніша ?"
Домашнє завдання
З'ясувати які види податків та зборів є в Україні. Обґрунтувати їх необхідність або непотрібність.
Клас: 10
Урок : 35
Дата: 27.01.22 ( 10-Б); 28.01.22 (10-А)
Параграф: тема 2 - сторінка 130
Тема : Сталий розвиток
План:
1. Концепція сталого розвитку
2. Раціональне використання ресурсів
Завдання для учнів :
Користуючись презентацією, лекцією, матеріалом підручника та іншими джерелами сформувати відповідь на питання: "Яким чином можна економити природні ресурси "?